Cerere atribuire credentiale PF si PJ

Primaria Zănești a finalizat integrarea cu Sistemul National de Plati Electronice iar toate sumele datorate, amenzile, taxele si impozitele, de la persoane fizice si juridice, pot fi platite si ONLINE, prin intermediul platformei “GHISEUL.RO”.

SOLICITARE DATE DE ACCES

I. Prin EMAIL, de la Primaria Comunei Zănești(persoane fizice)

Pentru activarea contului pe „ghiseul.ro”, doritorii pot trimite un email catre primarie la adresa primaria@comunazanesti.ro, in care solicita datele de acces (utilizator si parola).

Documente necesare:

  • Cerere solicitare date acces (Descarcati cererea de pe site-ul primariei);
  • Copie act de identitate solicitant.

II. Online pe site-ul GHISEUL.RO, folosind cardul bancar (doar persoane fizice)

Puteti solicita date de acces folosind cardul bancar in urmatoarele conditii:

Titularul cardului trebuie sa corespunda cu solicitantul datelor de acces!

Cardul trebuie sa fie inrolat in sistemul 3DSecure la una dintre urmatoarele banci: Banca Comerciala Romana, Banca Raiffeisen, BRD – Groupe Societe Generale, AlphaBank, CEC Bank, Banca Transilvania, ING Bank, Garanti Bank, Bancpost, Banca Romaneasca, OTP Bank, Piraeus Bank, UniCredit Bank, Libra Internet Bank.

Solicitarea este gratuita – nu se va extrage nicio suma din contul dvs.

Datele de acces pot fi solicitate online doar de catre persoane fizice.

III. In atentia persoanelor juridice

Atentie! Pentru obtinerea datelor de acces in calitate de persoana juridica va rugam sa ne contactati la adresa de email primaria@comunazanesti.ro

Firmele si persoanele fizice autorizate (PFA) din Zănești isi pot achita online, pe ghiseul.ro, taxele si impozitele, dar si alte obligatii de plata, precum amenzi sau tarife.

Procedura care trebuie urmata de societatile comerciale si persoanele fizice autorizate din Zănești pentru a obtine cont si parola pe ghiseul.ro este una extrem de simpla si nu presupune deplasarea la sediul primariei.

Astfel, persoanele juridice sau fizice autorizate, trebuie doar sa trimita pe adresa de email primaria@comunazanesti.ro

  • cerere descarcata de pe site-ul primariei si completata;
  • copie a certificatului de inregistrare fiscala (CIF / CUI) al firmei;
  • imputernicire din partea administratorului (daca persoana care solicita cont si parola in numele unei persoane juridice nu este administrator);
  • copie a cartii de identitate a administratorului sau a persoanei imputernicite, dupa caz.

Odata ce ati trimis documentele solicitate mai sus (atat in calitate de persoana fizica sau juridica) veti primi pe email un cont si o parola temporare pentru ghiseul.ro.

Pentru siguranta datelor, contul si parola trebuie schimbate la prima logare.

La plata impozitelor si taxelor prin portalul Ghiseul.ro nu se percepe comision.

Ghiseul.ro este disponibil 7 zile din 7 si 24 ore din 24, cu exceptia perioadelor de mentenanta sau interventie tehnica asupra sistemului, care se vor anunta pe site.

Va amintim ca incepand cu data de 01 aprilie 2020 contribuabilii, persoane fizice si juridice, au posibilitatea de a plati impozitele si taxele locale folosind cardul bancar, la casieria Serviciului Impozite si Taxe locale.

Comments are closed.